On to the next!
Check out my all new blog :-) ->
Triumph Spitfire Blog!
woensdag 18 januari 2012
Close the gab!
Position the 4 speed gear selector.
If you tightn it up it will not jam!
NEVER EVER put to mutch liquid seal on!
And alway's on this side.
So there is no contact with the liquid seal to the engine itself!
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Blogarchief
►
2016
(1)
►
juni
(1)
►
2015
(6)
►
oktober
(1)
►
april
(3)
►
januari
(2)
►
2014
(8)
►
december
(3)
►
maart
(2)
►
januari
(3)
►
2013
(3)
►
december
(2)
►
februari
(1)
▼
2012
(46)
►
december
(3)
►
juli
(1)
►
mei
(1)
►
februari
(11)
▼
januari
(30)
Budgie
Motorpace racing
Tools!
Early D1 travel
Steve Middleton
C10L & Bantam
Rider safety film!
REAL NICE D14/4S ON EBAY!
Rebuilding a 1967 d10 bushman its a 1 owner with 4...
Bantam for sale!
Some museum pic's of the expo in brussels!
Car & Motorcycle expo Brussels
Close the gab!
Progressiveclassicproducts.co.uk
A Bsa bantam Article
Modern retro clothing
196x Bob Gollner bantam
RT 125 ratbike
How to... open the engine halves!
Proper RT 125 in use!
A most remarkable historic style replica watch w...
Take a break! After the police run the mods out of...
D1 Meremans!
D1 1952
Taking it for a spin!
Sturdy Coat
How about visiting the ace?!
Happy New Year!
►
2011
(184)
►
december
(28)
►
november
(33)
►
oktober
(29)
►
september
(25)
►
augustus
(10)
►
juli
(3)
►
mei
(3)
►
april
(9)
►
maart
(10)
►
februari
(22)
►
januari
(12)
►
2010
(117)
►
december
(11)
►
november
(16)
►
oktober
(6)
►
september
(12)
►
augustus
(6)
►
juli
(6)
►
juni
(6)
►
mei
(6)
►
april
(5)
►
maart
(10)
►
februari
(14)
►
januari
(19)
►
2009
(277)
►
december
(22)
►
november
(28)
►
oktober
(30)
►
september
(21)
►
augustus
(17)
►
juli
(10)
►
juni
(19)
►
mei
(26)
►
april
(23)
►
maart
(27)
►
februari
(27)
►
januari
(27)